isabellbrandstrom

2011-12-03
14:18:43

Hamstra Sushi

Sovde hos syrran i Umeå inatt och Idag har jag skrivit denna termins förhoppningsvis sista tenta. Och efteråt bjöd brorsan på lunchbuffe på Eastern kingdom. Deras sushi var otroligt god! Men jag kan inte för mitt liv begripa hur man äter sushi-bitar utan att se ut som en hamster som fyllt kindpåsarna så att förråden räcker över vintern. Sushi-bitarna är ju enorma för min lilla trut. Fick hålla handen för munnen för att riset inte ska ramla ut medan jag tuggar.

Tack Sandra för hjälpen med tentaplugget och tack Fredrik för lunchen!

Nu sitter jag på bussen påväg hem till övik. Borta bra men hemma bäst!


Kommentarer:
#1: Rebecca

Hoppas det gick bra idag!?

2011-12-03 @ 15:20:42
#2: isaflisa

Jo, jag tror det gick bra.. =)

2011-12-04 @ 10:46:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: