isabellbrandstrom

2011-06-06
13:50:39

Hemlig agent
Kände mig som en hemlig agent på stan idag. helt anonym. Ingen kan ha känt igen mig. En hårfärg som ingen förr har skådat, uppsatt med halvinbakade flätor, mörka solbrillor som täcker halva ansiktet och en röst som är oigenkännelig. 

Nu har semestern börja på riktigt så ingen dyrbar tid får spillas. Vi gjorde bort några ärenden:
  • Beställt soffbord, less på vårat 200 kronors ikeaskräp som vi haft innan
  • Köpt blomjord till pallkragarna som vi ska ha ute på baksidan
  • Handlat lite påfyllnad till kylskåpet
Nu ska jag äta lite lunch och sedan ska jag åka och jobba. Fick lov att be Sofie om förstärkning för det, gillar inte att behöva be henne om hjälp med städjobbet eftersom jag vet hur mycket hon avskyr det, men jag skulle inte ha energi för att klara det på egen hand nu när jag är sjuk. Tack underbara fantastiska Sofie för att du ställer upp!


Kommentarer:
#1: Sofie

Men gumman! Det är klart du ska våga fråga! När det bara är ibland så går det bra, det vet du! Självklart ställer jag upp, du har ju hjälpt mig så mycket! Kramar

2011-06-06 @ 15:56:52
#2: Isaflisa

Tack! du är bäst! =)

2011-06-07 @ 13:51:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: