isabellbrandstrom

2011-06-27
22:40:54

Helt slut
Få se.. vad har jag gjort för saker idag?
  • Fikat hemma hos pensionärer från kvart i åtta till fem (jobbat)
  • Lämnat TW prylar till lillasyster
  • Ätit stuvade makaroner med korv i Billsjö
  • Hälsat på Micke och Sofie
  • Använt mina nya bäst i test trasor från dollarstore (märkte inte så mycket skillnad motför vanlig trasor men nu är det rent hemma iallafall)
  • Lyssnat på granntanten som klampade upp för trappan med all kraft hon hade, (shit vad många steg det är i den där trappen.. eller så tog hon väldigt många kliv på varje trappsteg?)
  • Börjat fylla i en ny störningslista (Snart ska hon ut!)
  • Vattnat i trädgården med biobakt (växtnäring till alla mina grödor.. synd bara att det gynnar ogräset lika mycket)
  • Skördat basilika, timjan och oregano (Fatta vilka goda pizzor jag och M kommer kunna baka med färsk pizzakrydda!)

Nu är energin slut och jag ska gå å se Chuck så att jag kommer ikapp M.


Anneli, jag och Sofie på midsommarafton


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: