isabellbrandstrom

2011-06-26
16:23:27

Katastrofal dag
Tanten har dragit igång igen och sa till Magnus att dra åt helvete och hålla käften. Hon har varit ute och sparkat mot bilarna efter vägen igen i julröd outfit med sin gröna mössa.

Vi blev less och åkte istället för att fiska med Johan och Jenny. Men självklart precis när vi kommer fram öppnar sig Billsjöhimlen och bjuder på världens ösregn och blixtar.

Efter 4 mil i onödan åker jag och jobbar och där möts jag av detta:


Var rädd att det hade varit inbrott men när jag tittade efter såg jag att det är några hyllor som har rasat ("några".. som i en hel vägg med hyllor)



Tur att det inte är jag som behöver städa upp detta!


Det gör det ju heller inte bättre av att det är sista dagen på mitt treveckors sommarlov. Så på vägen hem köpte jag två Marabou sensation, en strawberry cheesecake och min favorit blueberry milk.. Nu känns allt lite bättre igen.
Men ännu bättre skulle det kännas om jag och älsklingen åker och fiskar abborre ikväll så att jag kan inviga mitt spö. Måste ju få upp en liten fisk iallfall så att Spöet blir av med oskulden.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: