isabellbrandstrom

2011-06-14
10:51:02

Mordhot
Igår blinkade blåljusen utanför hemköp för att hitta en finsk tant som mordhotat personal på hemköp. Tydligen är hon alltid otrevlig när hon är där och svär åt personalen och beter sig illa. Emma Törnqvist ringde mig och berättade så jag gick ner till hemköp och talade med personalen. Det måste vara samma tant. jag har ringt polisen och tipsat dem om att det kan vara samma människa som jag har problem med. (läs kategori grannar)

Hoppas nu bara poliserna tar tag i det, tydligen har polisen inte kunnat nå tanten på telefon och har därför inte pratat med henne än. Men nu kanske dom gör något åt saken.
Nu ska jag till staden och shoppa med Anneli som är hemma över sommaren. Ha det!

Sistgång Anneli var hemma


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: