isabellbrandstrom

2011-06-28
15:24:41

Ärenden på stan
Springturen gick bra. Efteråt gjorde jag och Sofie bort några ärenden på stan:

  • Besökte kontorshuset för att hitta vita A5 pärmar med plastficka på utsidan (tänkt att göra snygga receptpärmar) fanns dock bara att skicka efter ifrån gävle och då skulle det bli enmassa extra fraktkostnad så det fick vänta. 

  • Lämnade in min klocka som glaset har kraschat på (Nämen, dom där 75 kronors försäkringarna är ju bra att ha!?)
  • Superlim från ClasOhlssons resulterade i även en ny dammvippa (eftersom Bigge ätit min gamla) Och trädgårdsredskap (så jag slipper använda den trasiga, malätna minispaden jag hittade i rabatten när snön tinat)

  • Ätit mjukglass (om det räknas som ett ärende vette tusan men nu är det gjort för ett tag iaf)

  • Handlat ingredienser till  M´s lax/Broccoli pastasås (min favorit)

  • Köpt kattsand (eftersom katterna envisas med att gå in och använda lådan istället för att pinka utomhus)

  • Köpt mina efterlängtade krukor från coop som jag har tittat på i snart två månader.


Visst är den fin! I love it


Kommentarer:
#1: Ingela Brändström

Jättefina krukor!

2011-06-28 @ 20:23:15
#2: Isaflisa

=)

2011-06-29 @ 19:31:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: