isabellbrandstrom

2011-05-25
10:28:26

Långt hår
Varför lyckas jag aldrig spara ut håret långt? Jag menar riktigt långt, ner till höfterna ungefär. Jag är imponerad och anvundsjuk på alla som har hår som räcker över brösten. Har hållit på i snart ett år nu att frisörvägra bara för att håret ska få växa och jag har kommit en bra bit men ändå långt ifrån mål. Topparna ser ut som skit men det får det vara värt. Är bara rädd för mig själv att jag som vanligt ska glömma bort hur fint långt hår är och klippa det kort igen innan jag har nått mitt mål. har aldrig lyckats förut så denna gång får ni påminna mig ifall jag skriver någon dag på bloggen att jag funderar på att klippa det kort.
Jag har en förebild denna gång, hoppas att det hjälper. Har precis börjat se den nya fantasyserien Game of Thrones och där finns skådespelaren Emilia Clark med låångt jätteljust vågit hår, så vackert.



Såhär vill jag se ut


Kommentar:
#1: Mickaela

Tack för tipset! Galet bra serie, jag och Eric sträck såg tre avsnitt igår! :)

2011-05-31 @ 13:50:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: