isabellbrandstrom

2011-11-07
10:25:06

Tentasymptom
Har hittills känt mig lugn inför tentan.. Tills idag! TENTAN ÄR IMORGON!

√  Tenta ångest
√  Tenta nerver
√  Tenta mage
√  Tenta hjärtklappning
√  Tenta hjärnsläpp
√  Tenta stress
√  Tenta PANIK

Känns som jag tar igen allt idag av de tentasymptom som har hållit sig borta senaste veckan.
Stannade hemma idag från utvärderingen och kursavslutningen för att kunna plugga lite extra.

Så nu måste jag lugna mig, samla mig, andas, fokusera.. så att jag klarar av det sista pluggrycket.. gah! aja.. Nu kör vi!

Kommentar:
#1: Rebecca

Andas Isabell! Den verkar ju faktiskt inte så hemskt krånglig... Och den som sa det kommer det såklart gå askasst för!

2011-11-07 @ 11:21:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: