isabellbrandstrom

2011-09-27
17:14:13

Skruvar i datorn
Jag fick mina nya datordelar idag så nu ska datorn bli pigg och glad igen. M pekar och jag skruvar.. än sålänge har jag fått fast moderkortet, cd-romläsaren, minneskortläsaren, två hårddiskar, nätagregatet och ramminnena.. emellan nästan varje pryl jag satt in har jag fått skruva lös fläkten för att sedan skruva tillbaka den igen. Ja för ibland tänker man inte längre än vad näsan räcker helt enkelt. Rekomenderar inte att skruva i datorer då man har PMS i samma vända. Jag är så frustrerad att jag gärna hade slängt ut fläkten genom fönstret om det inte varit så att det är en jättebra fläkt som M egentligen skulle haft i sin dator. Jag ska vara tacksam att jag fick ta den bara för att vi inte orkade skruva lös moderkortet i hans dator.

Och frustrationen blir ju inte bättre heller av att vardagsrummet nu ser ut såhär:



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: