isabellbrandstrom

2012-12-08
18:39:53

Resfeber
Nu jäklar börjar det närma sig! känns otroligt pirrigt men åååh så kul det ska bli! En hel månad på vift i främmande länder. Jag som aldrig varit borta från övik längre än två veckors tid!? Vilket äventyr det ska bli! och jag kommer nog se ut som en övergräddad pepparkaka när jag kommer hem. 
 
Tyvärr tror jag inte att jag kommer ha möjlighet att blogga särskilt ofta, kommer ha väldigt begränsad tillgång till internet, men jag lovar att försöka! Tänker iallfall fota mycket och skriva dagbok så att jag när jag kommer hem kan uppdatera om allt jag inte hunnit blogga om. 
 
Imorgon börjar jag packa ryggsäcken, undrar verkligen hur det ska gå. Hur ska jag lyckas få med allt jag vill ha med när den inte får väga mer än 15 kg!?
 
 
 

BURMAAA!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: