isabellbrandstrom

2012-02-01
00:24:36

Förkylning

Tja! Det var ett tag sen sist!

Rätt hett tempo i bilden nu, en riktig kickstart med både kolkritor, akvarellfärg, akrylfärg, oljekritor och massa uppgifter.
Idag har jag tragglat på hemifrån och imorgon får jag göra det med. Jag har nämligen dragit på mig en förkylning. (Läs; smittad av M)

Träningen får nog ligga på is ett tag, iallafall tills halsen slutar kännas som sandpapper. Har även torrhosta, det känns som jag andas med huvudet i en mjölpåse.

Nu ska jag sova och försöka krya på mig.

Här är en bild på läxan vi hade till i måndags, vi fick ett 3x3 cm stort tidningsurklipp att klistra upp på ett papper och uppgiften var att färglägga pappret så att bilden smälter in.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: