isabellbrandstrom

2012-03-17
10:18:11

Mat

Ja, i helgen slipper jag oroa mig för att få i mig för lite kalorier! Igår åt vi buffé på Mongolian barbecue. Det var mat överallt. De har wok där man plockar ihop råvaror själv och lämnar fram till kocken som steker upp det med spackelspatlar, hehe. sedan fanns det färdig asiatisk buffé, grillat, sushi samt en efterrättsbuffé med frukt, glass och friterad banan med sirap. Oj vad jag åt!

Sedan hamnade vi på en irländsk pub med den godaste fatöl jag någonsin druckit!

Imorse började vi dagen med den bästa hotellfrukost jag ätit. Stort utbud. Jag åt rostat bröd med marmelad, hembakat bröd med grönsaker ost och skinka, pannkakor med lönnsirap, a-fil med torkad frukt och nötter, kex, finnkrisp, kaffe och juice. Mätt som en Gud!

Nu är det shopping på Drottninggatan som gäller!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2488854/images/2012/pic_194248804.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2488854/images/2012/pic_194248804.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: