isabellbrandstrom

2012-03-25
00:26:40

Scrap-helg

Idag har jag, Sofie och Anna suttit på Nolaskolan och scrapbookat med "High Coast Scrap" från halv tio imorse till nu klockan tolv. Har haft det mycket trevligt. Vi är väl runt 150 scrappare och jag är sjukt stolt för jag har vunnit ett 1:a pris i en av de 9 utmaningarna (tävlingar). Det var att göra korgar och min korg blev framröstad som snyggast! Woohoo! Vann även ett utlottningspris. Nöjd :)

Imorgon väntar ännu en dag med scrap så nu är det bäst jag pallrar mig i säng så jag tar mig upp imorgon. Vi förlorar ju en hel timmes sömn då vi ställer om till sommartid inatt och jag måste upp halv åtta för att jag vill hinna duscha innan vi ska vara på Nola igen vid nio.

Här är bild på vinnar-korgen, plus ett annat kort jag gjort idag, och sedan en bild på allt jag vinsterna

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2488854/images/2012/pic_195395742.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2488854/images/2012/pic_195395740.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: