isabellbrandstrom

2012-05-06
20:54:10

Dreads och skjuta pistol

20 timmar effektiv tid har jag spenderat med att virka Sandras dreads snygga. Rätt rogivande med en helg med virkning och musik i gott sällskap, mycket trevligt! Dock tyckte vi nog att vi haft det lite väl lugnt under helgen och kryddade därför söndagen genom att följa med vår bror till Bredånger skjutbana för att prova pistolskytte. Sjukt roligt var det, så nu har jag bestämt mig för att söka medlemskap i föreningen och börja övningsskjuta.

Här är en bild både på dreadsen och pistolen, två flugor i en smäll.


Kommentar:
#1: Teresa

Åh guuu så jag saknar mina dreads när jag ser det där!



Folk tror liksom att dreads är en lättsam frisyr som inte behöver skötas, men om man vill ha snygga dreds som inte luktar disktrasa så krävs det hårt arbete. Virknålar och tålamod. För att inte tala om välplanerad torktid när det ska tvättas under vintertid :P

Det lustiga är att man skapar en personlig relation till dem efter en tid. Men vet vilka som är vilka liksom ;D

2012-05-08 @ 12:13:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: