isabellbrandstrom

2012-10-15
09:13:58

Härlig helg


Denna helg har bestått av härligt sällskap, många skratt, god mat, ikea, sällskapsspel, vin, bad i badtunna och bus med två helgóa ungar.

I fredags åkte jag och min nya vän till min mor o far i Nordingrå. Där bjöds det på god mat, vin, bad i deras nya vedeldade badtunna och många goda skratt.

Dagen efter drog vi vidare neråt mot Sundsvall till min nya väns närmsta vänner och deras två helt underbara ungar.

Efter allt bus med ungarna och allt umgänge och all ikea shopping kan jag säga att jag är helt utmattad idag. Har träningsverk i ryggen av att lyfta omkring minstingen och jag känner att jag har sovit alldeles för lite för mitt eget bästa. Men det är klart värt att vara lite utmattad efter en så här härlig helg.

Busungarna:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: