isabellbrandstrom

2012-10-21
11:39:32

Lycklig

Verkligheten har kommit ikapp mig och det känns i mitt hjärta. Allt som har hänt senaste månaderna sköljer över mig som en våg. Hur hamnade jag här? Förtjänar jag det här? Jag måste ha haft en änglavakt som styrt mig dit jag är och som verkligen vill mig väl.

Mitt liv har på några månader förändrats så drastiskt att jag inte hunnit med att begripa allt som hänt. Känns som att jag hamnat i en helt annan värld. En drömvärld. Det känns som att mina drömmar besannats, allting går min väg och vägen är otroligt vacker. Jag har så många fina vänner runt omkring mig, finaste vännerna som går att få. Jag har de bästa klasskamraterna, jag har föräldrar och syskon som ställer upp för mig på alla sätt de kan. Och jag har träffat min drömkille, min själsfrände. Den person som jag hela mitt liv aldrig trodde fanns. Men jag har hittat honom. Något jag bara trodde hände i sagorna.

Allting blir så vackert omkring mig att jag blir tårögd av utsikten
Jag känner mig älskad, jag känner mig trygg och jag är lycklig!

(Bilden är från tjejkvällen vi hade i fredags! Mina fina tjejer! älskar er så mycket. Några saknar jag som inte kunde komma. Men tusen tack för en fantastisk kväll fina ni som var med!)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: