isabellbrandstrom

2012-10-10
16:17:26

Mitt nya liv

I mitt nya liv finns ingen stress, jag har ofta fullt upp det saker och ting, men stressen existerar inte.
I mitt nya liv sätter jag mitt eget välmående framför allt annat.
I mitt nya liv är mitt självförtroende bättre.
I mitt nya liv gör jag precis det jag vill, när jag vill.
I mitt nya liv kan jag åka iväg vart jag vill utan att ha dåligt samvete.
I mitt nya liv finns inte min uppgivna röst.
I mitt nya liv älskar jag livet.

Jag är gladare nu, jag mår bra, min magkatarr har försvunnit och min årliga höstdepression blåste iväg med vinden, mitt rätta jag har vaknat till liv igen. Jag känner mig stark! Jag känner lycklig! Jag känner mig fri!

Gick ut och plockade lönnlöv idag och pysslade ihop en bukett rosor med dem.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: