isabellbrandstrom

2012-10-30
11:35:59

Tågpendlarnas vardag

Nu e jag less!!! Skulle åka tåget 9.46.. Sätter mig på tåget och väntar.. Efter en halvtimmes väntan medan tåget fortfarande står stillan på perrongen så säger dom något i högtalarna som knappt går att höra. Någonting om trasigt hjul och eventuell ersättningsbuss. 45 minuter efter den egentliga avgångstiden så får vi kliva av tåget och vänta på ersättningsbuss som de säger ska anlända på tjugo minuter. Nu är klockan 11.30 och vi väntar fortfarande.

Jag har redovisning klockan 13.00 och kommer inte direktbussen nuu så kommer jag inte hinna i tid. Tycker att det är lite illa att jag inte ska hinna till universitetet till klockan 13.00 när tåget skulle ha gått 9.46....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: