isabellbrandstrom

2014-04-09
22:59:09

Kusintrio och fotbehandling
Denna vecka befinner jag mig i Umeå och tar hand om Terje. Han är nu lite mer än 8 månader gammal vilket betyder att det bara kommer skilja runt 10 månader mellan kusinerna när Elliot kommer. Och andra kusin Ylva är fyra månader äldre än Terje så det kommer vara en bra kusintrio.

Just nu sitter jag i soffan och har fått en lyxig fotbehandling av syrran med enmassa huskurer. Först fotbad med vinäger och listerin, hyvling, peeling med socker och olja, filning, nagelvård, tvagning med mentolshampo och avslutningsvis massage! Mycket tacksamt när man är gravid kan jag lova! Mina fötter har liksom inte fått så mycket kärlek på sista tiden då min mage varit lite ivägen för det och eftersom jag hastig börjat väga 10 kg mer än vanligt har mina fötter haft en tuff period. Men nu är fötterna som nya! 

Jag besparar er en bild på mina fötter så ni får en bild på mig och Terje istället ;)
Mosters mage var en bra sittplats tyckte Terje



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: