isabellbrandstrom

2014-04-05
14:08:16

V. 30+0 och silversmide
Nu är det exakt 10 veckor kvar till BF. Sammandragningarna kommer inte lika ofta längre och jag gissar att det är för att jag faktiskt lyckas ta det lugnare. Fogarna jävlas lite på morgonkvisten men går över då jag varit igång nån timme. Bebis är väldigt aktiv och snurrar runt och spänner upp sig mot bukväggen och gillar att sparka mot kissblåsan i tid och otid. Men för att vara i v 30+0 tycker jag i stort sätt att jag mår riktigt bra.

För några år sedan blev jag tilldelad ett stipendie utav Örnsköldsviks hemslöjdsförening, ett stipendie avsett att användas till hantverkskurser. Har dock haft väldigt fullt upp och inte hittat rätt kurs och därför skjutit på detta. Men för några månader sedan hittade jag en helgkurs i silversmide i Nordingrå och vips är jag nu där. Vi är ett gäng på 8 deltagare och har det riktigt trevligt här. God mat och boende ingår också. 
Just nu gör dom flesta av oss ringar eftersom det är en bra introduktionsuppgift. Ingen aning hur mycket mer vi kommer att hinna men jag återkommer med bilder på resultatet/resultaten framöver. 

Lödning på G

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: