isabellbrandstrom

2014-08-24
16:05:53

Babygym och sömnparalys
Nu har jag börjat med städjobbet igen. Lelle fick hänga med, först i sjalen men man blir varm av att städa så han tyckte inte att det var så mysigt att pressas mot mina svettiga bröst konstigt nog ;P så vi fick byta och ta bb-selen istället. 

Köpte ett babygym idag, ett begagnat men riktigt fint. Fick till och med hemkörning, lyx! Gymet blev mycket uppskattat av Lelle. Han har sprattlar så mycket att han inte haft tid att sova. Blev rätt kämpigt då han blev ordentligt övertrött men tillslut gav han upp. Nu sover han i famnen på mig och jag kämpar för att inte somna sittandes. Gjorde det några gånger förut, somnade med Elliot i famnen och vid två tillfällen fastnade jag i sömnparalys (googla om ni inte vet vad det är). Visserligen lyckades jag ta mig ur innan det blev allt för otäckt men jag vill inte riskera att fastna djupare eftersom det kan vara farligt för Lelle när jag väl kommer ur paralysen och kanske råkar slänga iväg honom eller något i panik och rädsla. Hemska tanke. Sömnparalys får jag ofta när jag sover på rygg men tydligen även när jag sover sittandes. 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: