isabellbrandstrom

2014-08-28
10:01:19

Feber och snoriga näsor
Jag har blivit förkyld.. Ordentligt förkyld! Frös så galet i natt och tyckte det var konstigt att mitt täcke, 3 boomfiltar och en varm bebis inte värmde tillräckligt. Så kollade jag tempen som visade 38,9. Jag har inte haft så hög feber av en vanlig förkylning sedan jag var väldigt liten. Brukar bara drabbas av feber om jag fått nån inflammation eller infektion Inte när jag blir smittad av lite barnsnor, så denna gång måste det ha bitit ordentligt. Ägaren av den snoriga näsan var Elliots kusin Terje (1år). Som tur är verkar Lelle ha klarat sig. Peppar, peppar. Han har ännu ingen feber och han är varken snorig eller tät i näsan. Dock är han hemskt trött så det kanske är dumt att ropa hej innan vi är över bäcken. Tycker dock att det borde brutit ut värre redan utifall han blev smittad. För vad jag förstått kan jag inte smitta honom, tack vare amningen. 

Här har ni pojken med den snoriga näsan i full färd med att utforska pappersinsamlingen:






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: