isabellbrandstrom

2014-08-17
09:44:07

Storlek 68 och Sjalbarn
Elliot fortsätter växa så det knakar. Än fast han bara är strax över 2 månader så har vi fått plocka fram storlek 68! Många utav dessa är perfekt i storlek och 62:orna börjar nu sitta lite tajt på lilleman. Men jag har gjort vad jag kunnat för att lyckas använda alla fina 62:or som vi fått från släkt och vänner. Om det så har blivit en liten fläck har han fått byta kläder asap och varje morgon har det också självklart varit nya rena kläder på. Sedan för att verkligen utnyttja kläderna har jag haft lite fotoshoot med lilleman med flera ombyten. Jag kommer nog råka göra så att han får fobi för att vara smutsig om vi fortsätter såhär hehe.

Nu har jag fått lära mig några olika knytningar. Tyvärr verkar det inte finnas några ergonomiska sätt för barn att sitta framåtvända i varken sjal eller sele. Men på höften håller vi på prova nu. Då kan han fortfarande titta framåt. Dock verkar han inte helt trivas med att sitta fast så något tvättäkta sjalbarn är han inte. Men det kan vara en vanegrej också. Det gick superbra med sjal första månaden men under varmaste perioden nu sedan dess har det varit på tok för varmt med sjal så han kan ha blivit ovan. Fortsätter prova med olika knytningar, för det är ju så mysigt med sjal!

Visst ser det rätt mysigt!? ;)







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: