isabellbrandstrom

2014-01-28
14:20:00

Examensarbetet betygsatt och röd som bebisfärg
Nuu är examensarbetet betygsatt och ligger för allmän beskådan på www.diva-portal.org. Det är ruskigt tråkigt att läsa andras examensarbeten men om någon mot förmodan ändå vill det så sök antingen på mitt namn eller på "Teoretiska kunskapsområden i textilslöjden". Nu kan jag packa ihop alla lånade böcker (säkerligen upp mot 30 stycken) och bege mig till bibliotetket! Slänga bort alla papper, anteckningar och dokument jag har över hela mitt skrivbord och äntligen släppa allt som har med studier att göra. Så skönt! 

Nu ska jag fokusera på att uppdatera mitt CV, anmäla mig på arbetsförmedlingen, skriva upp mig på vikariepolen för lärarvikarier och åka runt och hälsa på rektorerna i alla skolor i bygden! 
 
 
 
Sydde underlag och två kuddar häromdagen. Röd är bebisens färg har vi bestämt, passande för både flicka och pojke ;) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: