isabellbrandstrom

2014-03-04
19:59:33

Födelsedagsfirande och OnePiece varningstexter
Min karl fyller 33 år idag! Älskar dig så otroligt mycket Andreas! Du är min bästis, min självsfrände och min livskamrat och jag känner mig lyckligt lottad som får dela mitt liv med dig! Tack för att du finns och tack för att du älskar mig! <3

Älsklingen fick en OnePiece i present och han verkar väldigt nöjd med den. Det enda han var missnöjd med var att det inte finns någon "kalleanka" lucka där bak för längre toalettbesök ;) 

Det var en varningslapp som följde med över användningsområden för jumpsuiten, denna text gjorde mig väldigt fundersam över vad det finns för stolpskott ute i världen som stämmer företag för allt möjligt. En av varningarna löd: "Never watch a movie with the zipper fully closed" hahaha Finns det verkligen idioter som sätter sig och gör detta bara för att kunna stämma företaget på pengar? Eller är varningarna bara för att skoja? Hoppas verkligen att de har skickat med lappen som ett skämt! 

Här är resten av varningarna






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: