isabellbrandstrom

2014-03-17
16:51:12

Förkylning och Umeåbesök
När man är gravid så har man tydligen tur om man inte är förkyld i 9 månader.. Immunförsvaret är otroligt dåligt och att kombinera detta med att arbeta på förskolor bland massa snoriga barn är ingen höjdare. Förkylningen går lite upp och ner och runt som i en bergochdalbana. Nu har jag varit riktigt förkyld i över en vecka så jag hoppas på att det ska börja mildras lite snart igen. Haft en vilodag idag då det för ovanlighetens skull inte dök upp så många jobberbjudanden idag så jag passade på att vila tillsammans med A som jag smittat ner så illa att han har fått feber stackarn. 

Helgen som varit spenderades hos syrran i Umeå. Shoppat lite gravidkläder då utbudet i Övik är näst intill obefintligt. Jag har även virkat iordning syrrans dreads och jag har gullat med lilla Terje som börjar bli en lite pojke nu istället för en bebis. Mindre än ett år kommer det skilja på kusinerna när Elliot kommer. 
Passade även på att hälsa på Elliots andra kusin Ylva. Hon fyller snart ett år så hon fick sin födelsedagspresent eftersom mina helger framöver är väldigt uppbokade. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: