isabellbrandstrom

2014-09-09
10:33:49

3 månader
Galet vad tiden går fort! Känns som att det nyss var vår och Lelle var alldeles nyfödd. Nu är han 3 månader gammal och björkarna har redan börjat få gula blad. 
Jag brukar vanligtvis börja bli nedstämd och deppig när sommaren lider mot sitt slut, men inte i år! Nej i år känns hösten mysig. Lite beror det nog på att vi fick så fin sommar att jag hann bli mätt av sol och värme. Men mest beror det på att jag ska spendera hela hösten hemma med min älskade lilla godis. Han må vara billig dom gånger han inte låter sin mor sova om nätterna eller när han vägrar somna så man får stå å göra squats en hel kväll med honom i famnen så det bildas mjölksyra i både armar och ben. Men han lyser upp min vardag ljusare än den starkaste sommarsolen har makt att göra. När han ler så smälter mammahjärtat och nattens sömnbrist och all träningsvärk försvinner. 

Grattis på 3-månadersdagen älskade lilla pojke! 




Kommentar:
#1: Sofie

Älskade onge!

2014-09-09 @ 10:58:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: