isabellbrandstrom

2011-04-12
11:12:34

Krut
Lägger all krut idag till att få iordning det sista som jag kan göra i lägenheten. Resten måste Hampe hjälpa oss med. lägger ut bilder senare idag på andra delen av köket, sovrummet och hallen

Så idag är listan:

Skruva ihop nattduksbord
Bygga ihop utemöbler
Sätta upp gardinstänger
Städa bort alla verktyg
Tvätta
Städa

Får lov att strunta i overlockgenomgången idag. jag känner inte att jag har tid att slösa en hel dag på att åka upp till umeå bara för att ha en timmes genomgång av overlocksömnad.. Jag kan så pass mycket om dem redan att jag har en känsla av att jag inte kommer bli särskillt klokare av den där gruppgenomgången.

Birger tar det lugnt och slappar medan matte och husse sliter






Kommentarer:
#1: Sofie

http://www.prisjakt.nu/pryl/tele/587_iphone_5_foersenad_slaepps_2012



:( Är nog värt att satsa på 4:an ändå kanske. Om rapporterna fortsätter att se ut sådär..



Scrap imorgon? Jag tänkte sitta en sväng i alla fall.. För sedan har jag TW-partyn både torsdag och fredag.. Puss

2011-04-12 @ 13:02:21
#2: Isaflisa

Aj då.. ja, jag får se hur jag gör.



Scrap imorgon låter bra! vet inte riktigt när jag kommer hem dock. men jag har fått sista texten nu så jag behöver scrapa klart projektet. Puss

2011-04-12 @ 18:53:15
#3: Lokeebba

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2012-07-06 @ 18:48:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: