isabellbrandstrom

2011-08-25
19:10:18

Losing the battle!
Förlorade kriget mot förkylningen. Nu har jag fått lov att sjukanmäla mig för imorgon. Känns ungefär som träningsvärk i hela kroppen, Jag hostar så det sprutar tårar, bihålorna spränger, rösten fungerar inte och hjärnan hänger inte alls med i svängarna. Energin kan ta dyngslut bara på ett ögonblick och då måste jag skynda mig till sängen och ta en powernap för att kunna leva igen.  


Eftersom M också är sjuk så orkade ingen av oss laga mat, vi beställde utkörning från "Noccophio". Beställde en kycklingsallad med vitlökssås, doppade brödet i vitlök och blev otroligt besviken när jag kände att det bara var creamfraiche! Jag bad M smaka och han fattade inte vad jag snackade om, det var massor av vitlök i? Jag smakade igen och kände fortfarande bara cremefraiche. efter det smakade jag kycklingen och den hade lika gärna kunnat vara fläskfilé eller varför inte tonfisk som jag hatar, jag skulle inte känt någon skillnad för mina smaklökar har tydligen tvärdött av förkylningen.. Älskar den där salladen vanligtvis men nu blev det den tråkigaste sallad jag ätit i hela mitt liv. Vilken besvikelse!


Var och firade Sofie i tisdags, då fick hon detta kort av mig och Anna


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: