isabellbrandstrom

2011-12-18
16:54:21

Julmat

Hade hemskt trevligt på lilla julafton igår. Stressigt med alla förberedelser men det var det värt. Åt så mycket julmat och godis att magen höll på spricka, men det var också värt det.

Denna dag blev en helt stressfri vilodag, känner att jag behöver en sådan efter att ha haft fullt upp ett tag. vi behöver inte ens laga mat idag eftersom vi fick med oss en del julmat hem. Bland annat Rökt lax med romröra på toast, det är min absoluta favorit på julbordet. Andra favoriter är kalvsylta på knäckebröd, min gamla favorit ägg på mjukt tunnbröd och en ny favorit som jag inte ätit på julbord förut är filmjölkslimpa, men det är nu en detalj jag ska göra till tradition. Lite udda favoriter javisst men jag är ju lite udda själv så.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: