isabellbrandstrom

2011-12-21
21:37:40

Nolarevyn
Nu är praktiken slut, sorgligt. Nu har jag ingen mer praktik på den textila delen, nu är det bara bilden kvar. Men det blev ett bra avslut för jag fick vara med och se Nolarevyn. Det är humor, det är humor, det är humor! Otroligt vad kul det var! För er som inte vet vad Nolarevyn är så är det en show varje år på Nolaskolan där lärarna spexar, dansar, gör sketcher och bjuder på grym underhållning för eleverna. I år hette showen "det var bättre förr" och lärarna skojade om skillnaden mellan skolan förr i tiden jämfört med skolan i nutid. De gjorde även parodier på de stora youtube favoriterna talking twin babies, lonely islands the creep, lonely islands motherlover, eratos call your girlfriend, fest hos mange och mycket annat. Jag skrattade så att jag grinade.

Det är otroligt välgjort för att vara ett gäng lärare, de lägger ner själ och hjärta i showen och det är verkligen uppskattat av eleverna. Härligt att se! Creds till Nolaskolans lärare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: