isabellbrandstrom

2011-02-19
16:30:47

Badminton
Får lov att ta en paus i bloggandet ett tag. Min skärm till datorn är trasig så jag kan knappt ser vad jag skriver . Varför ska alla skärmar gå sönder för? Laptop skärmen dog för några månader sedan, mobilen för några veckor sedan och nu skärmen till min stationära dator... En olycka kommer aldrig ensam brukar man ju säga *suck*.

Snabb uppdatering bara innan jag får ge upp för några dagar: Har spelat bedminton med sofie idag! jättekul var det och jag vann alla fyra omgångar *stolt*! Ja, jag är en dålig vinnare, kan inte hjälpa det. Jag vinner så sällan tävlingar och spel så jag blir överlycklig när jag väl gör det och då har jag väldigt svårt att dölja min förtjusning

Ikväll ska jag äta Cantadoufilé och jag hoppas på att Sofie inte är allt för inställd på att äta flott med LAN grabbarna för då får jag äta ensam ikväll... För Cantadoufilé vill jag verkligen ha.. är verkligen inte taggad på att förstöra dagens träning med en pizza eller burgare.

Ursäkta ifall jag har endel felstavningar, har svårt att korrekturläsa texten när skärmen är blurrig.


Yes!, jag lyckades ladda upp en bild trots blurret


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: