isabellbrandstrom

2011-02-16
20:34:49

Flyttstädning
Jag börjar flyttstädningen i tid. Jag ska slänga hälften av allt jag äger och skänka bort resten till second hand. Nja, inte riktigt så illa, men det ska röjas rejält! Inga fjöserier om att jag kommer få användning av grejjerna nångång i framtiden.. Nej! Har jag inte använt det på ett helt år eller inte visste att jag ägde det så ska det bort! Önskar att jag kunde hyra en container att dumpa saker i för det är hemskt mycket saker jag har hamstrat ihop.  Har än sålänge bara städat tre skåp och redan fått ihop 5 ica-kassar med skräp.


Skulle lätt kunna fylla två av dessa med rat


Kommentar:
#1: Peter

Väldigt duktigt av dig att ta itu med flyttstädning på en gång. Själv skjuter jag alltid upp sånt så länge som möjligt eller ännu hellre hyr in hjälp om jag har råd.

2011-04-12 @ 16:25:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: