isabellbrandstrom

2011-02-28
22:30:45

Kvällsfika
Sovde en stund och huvudvärken gick över. Dammtorkade extra noga på jobbet ikväll. kändes som det var dags för det nu, får ju egentligen inte lyfta på saker och ting som ligger på skrivbordena men för att det ska bli riktigt rent så gör jag det ändå.. städpedant som jag är så måste jag göra så, försöker lägga tillbaka sakerna som de låg också men ibland så måste jag bara sätta pennorna i pennmuggarna där jag tycker att dom ska vara och lägga dokumentena lite rakare. Får bara hoppas att man inte kan få sparken för att man städar för noga. 

Dammsugaren gick sönder idag också, den började leva om och det började lukta bränd plast så jag fick stänga av den och hämta chefen. fick sopa resten av golvena. Hoppas, hoppas att dammsugaren inte går att laga så att chefen köper en ny, för den nuvarande är tung och klumpig, för kort slang som lossnar hela tiden, lever om som en traktor och går inte att byta dammsugarpåsar på.

Nu har jag gjort mig förtjänt av kvällsfika!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: