isabellbrandstrom

2011-02-11
13:58:44

Snabbstart
Jag och M vaknade 09.30 utvilad i godan ro och sträckte på oss, fem minuter senare kom vi ihåg att vi hade ett bokat möte på banken 10.00. Utan att ha borstat håret, ingen frukost och med tuggummi istället för tandborstning fick riva  på oss kläder och ruscha iväg och hann dit med 3 minuter tillgodo! Mötet var givande. vi har nu betalat handpenningen för lägenheten, Beställt nytt kontokort till vårat gemensamma konto (eftersom Magnus kort råkade bli kopplat till hans lönekonto istället) och medan M sedan pratade pensionssparande smet jag iväg på clas ohlssons. Älskar den affären, kan gå runt där i timtals och kolla på grejjer.

Efter det mötte vi upp Johan och Lars på matcompaniet och åt kycklingtournedos med potatisgratäng och baconsås. Smarrigt.

Nu väntar jag på ett meddelande från våran granne Emma och hennes karl Pontus som bor två våningar över oss. Dom är nämligen intresserad av våran lägenhet och ska komma ner och kolla en sväng.


Här är Birger och Elsa i brist på andra bilder. Hatar att jag inte har en kameramobil längre, kommer inte kunna lägga upp aktuella foton mer på ett tag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: