isabellbrandstrom

2011-02-23
15:52:32

Tillbaks
Nu är jag tillbaka! Det har inte varit skärmen som va trasig, det var grafikkortet.. Har nu övertalat M att beställa ett nytt åt sig själv så att jag kan ta över hans. Och tills den dimper ner i brevlådan så har jag fått låna svärmors grafikkort, så nu kan jag blogga igen. När vi väl beställde elektronik så passade vi även på att beställa en extern hårddisk som jag haft på min önskelista ett tag. Tänkte ha den som en backup till alla mina dokument och bilder jag samlat på mig under hela mitt liv.


Strax ska Sofie och jag åka in till stan och möta upp Linnéa som ska göra hälsotest på oss. Berättar mera ikväll.


Såhär ser lilla hårddisken ut.. stilren och snygg


Kommentar:
#1: Sofie

Vill också ha en extern hårddisk. Ska nog önska mig en när jag fyller år. Har inte råd att köpa någon nu :)

2011-02-23 @ 15:56:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: