isabellbrandstrom

2011-07-25
19:09:07

löpning och bloggpaus
SPRINGTUR

Tog mig ut och sprang direkt efter jobbet idag. Har förbättrat min kondition och mina benmuskler avsevärt senaste veckorna, än fast jag inte tycker att jag har skött löpningen särskilt väl. jag har svårt att hinna med tre springturer i veckan för alltid är det något ivägen, två gånger i veckan är vad jag hinner med. Har varken mobil eller klocka med mig heller och kan därför inte hålla springshemat från sommarutmaningen. Men jag tänker att huvudsaken är att jag kommer ut och rör mig lite. 



BLOGGPAUS

Nu tar jag en bloggpaus ett tag. vet inte hur länge det blir, kan bli bara någon dag eller en hel vecka, vi får se. Har kommit på mig själv med att få dåligt samvete när jag missar att blogga någon dag och det vill jag inte behöva få. Bloggen finns här bara för att jag tycker det är kul att blogga och blir det ett tvång är det inte roligt längre. Därför lägger jag bloggandet på vila tills jag kommit över denna "publicerings stress".



VILA

Nu ska jag ta en lugn kväll, se serier, dricka färskpressad apelsinjuice och bara Chilla. Vi hörs!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: