isabellbrandstrom

2011-07-19
17:46:39

Ny hårfärg och nya glasögon
Helnöjd med gårdagens avslappningsdag. Anna och jag gjorde ansiktsmasker, gav varandra ryggmassage, såg film, åt melon, drack iste och efteråt lagade vi mat och åt tillsammans med grabbarna. 

Just ja, Anna hjälpte mig att färga håret igen, tänkte ta en liten aning mörkare nyans
som inte var lika mycket rött i denna gång. Men detta resulterade i nästan svart hår.. När ska jag lära mig att gå till frisören och färga?  Nu har jag senaste två månaderna provat alla hårfärger som finns i affären, är ganske less på att aldrig bli helt nöjd. men om jag har tur nu så lossnar mycket av den mörka färgen efter några tvättar.



Har äntligen fått mina nya glasögon

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: