isabellbrandstrom

2011-07-24
16:40:17

Vilken äventyrshelg
Helgen har varit ett äventyr och himlar vad Docksta är vackert.
Har hunnit med:



Fotosession med Sofie på den otroligt vackra gården där hennes far bor




Svingat mig i rep och landat i hö, träningsvärk i magmusklerna och blåmärkan på insidan låren check!




Vinkväll med Dockstaflickorna Sofie, Helene, Ida, Jeanette och Jossan, fantastiskt gäng


Fikat på pensionat café


Åkt fyrhjuling, med fartdåren Sofie som chaufför, fick lirka av mig min hårklämma i farten och placera den i Sofies hår för att inte bli piskat av hennes långa blonda svall.



Badat i havet


Även klättrad genom en lönngång i ett skåp och hoppat studsmatta men dom bilderna är också i Sofies ägo. 




IDAG


Idag har jag också hunnit med en del men bara tråkiga saker
  • gjort bort städjobbet,
  • varit och kollat till Annas katter eftersom hon är bortrest
  • Sprungit
  • tvätta
Snart ska vi äta otroligt goda rester. Vi hade tur att få det som blev över ifrån gårdages middag i Billsjö. Svärmor hade kokat ihop fläskfilé, pepparsalami och mozzarellaost i en sås på grädde och sweet chili, till det serverades klyftpotatis och en somrig sallad med melon. Gott ska det vara!


Kommentar:
#1: Sofie

Serru vad bra det gick ;) Tack för i helgen! Precis vad jag behövde! Kram

2011-07-24 @ 17:49:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: