isabellbrandstrom

2011-03-11
17:00:50

Avslöja senaste arbetet
Nu kan jag avslöja vad det var för broderiaarbete jag tisslade och tasslade med i förra momentet i utbildningen. Ett förkläde! det var framfickan på den som jag broderade med anundsjösöm.  Jag kunde inte berätta så mycket på bloggen eftersom detta var en överaskning till min kära mor som tänkt länge att hon ska sy ett förkläde i denim men inte kommit sig för att göra det. Nu kan jag äntligen visa den på bloggen. Såhär blev den:


vilken uppgiven min jag fick på bilden? inte riktigt meningen






Kommentarer:
#1: Ingela Brändström

Superfin! Tack snälla snälla du. Du är så duktig. Passar superbra. Älskar dig.

2011-03-11 @ 18:28:55

Varsågod mamma lilla <3

2011-03-12 @ 01:25:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: