isabellbrandstrom

2011-03-09
18:32:39

Boom
Tog med mig Sofie och åkte på Boom, jättekul affär, har aldrig varit där förut, inte ens hört talas om den innan Sofie berättade om den. Det är en affär med både inredning, möbler, ljus, kuddar och filtar. Allt för att skapa ett mysigt hem så att säga.  Efter att ha varit där står en ny grej på min önskelista: en fåtölj! jag och Sofie provsatt i varsin fåtölj och kände inte riktigt för att kliva upp, så vi satt kvar och njöt en bra stund.

När vi ändå var på den sidan stan så åkte vi och pantade, tog en runda på rusta och innan vi åkte hem svängade vi in lite snabbt på OnOff och kollade på en kamera till mig.

när vi ändå var igång med att göra bort våra "att göra istor"så  såg vi till att även sopsortera och handla ingredienser för att baka ikväll.

Nu har jag och hjärtat precis ätit mat. vi lagade lite finare idag eftersom M har gjort bort programhantering och därför får sportlov nu.


Fläskfilé med vitlök/basilika och mammas basilikapotatis i ugn
. mkt gott


Kommentarer:
#1: Anna

BOOM är ganska dyra.. Finns billigare ställen att handla på.

Men skulle inte du köpa den nya iPhonen till sommaren? Då behöver du ju ingen kamera..

2011-03-09 @ 19:41:59

Tyckte att Boom verkade riktigt billiga motför många ställen faktiskt!? Jo,jag har tänkt köpa Iphone men den kameran duger inte åt mig.. >_<

2011-03-09 @ 21:49:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: