isabellbrandstrom

2011-03-11
09:01:26

OnePiece
Nya momentet i utbildningen heter mode och trender. Två veckor har vi på oss att sy ett plagg som ska vara kopplat till mode och trender och kunna kopplas till våran senaste VFU. Det jag direkt började tänka på var Onepiece. Det är nytt och trendigt och på våran VFU (verksamhetsförlagt utbildning eller praktik om ni hellre vill kalla det så) ville väldigt många av eleverna sy Onepiece och jag och min klasskamrat Cornelia fick hjälpa dem att skapa en mönster som de kunde utgå från.

Det känns litegrann som att jag har tagit mig vatten över huvudet för jag inte vet om tiden kommer räcka till. Har även tänkt att göra lite egen design på den, bland annat med resår i midjan. Men det känns faktiskt riktigt kul och jag får bara hoppas tiden räcker.


Onepiece


Kommentarer:
#1: Sofie

Jag vill också ha en onepiece!

2011-03-11 @ 10:08:44
#2: tobias

på två veckor hinner du ju utan problem sy en onepiece. jag klarade det på mindre tid och jag kan ju knappt sy

2011-03-11 @ 18:40:19

Ja, jag hoppas du har rätt Tobias, jag stressar kanske upp mig i onödan, jag är ju lite tids-pessimist faktiskt.



Sofie, du kan få låna min emellanåt eller när jag lessnat på den ^.^

2011-03-12 @ 01:23:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: