isabellbrandstrom

2011-05-13
10:30:13

Tips på bloggar?
Tråkigt väder idag. Blött och kallt så jag tror det är bäst att hålla sig inomhus.  Har ingenting att göra för jag orkar inte fortsätta med rapporten förrän jag pratat med lärarna om själva upplägget och M är borta på lektion så jag är ensam hemma med katterna som gnäller om att dom vill gå ut. Funderar på att kanske se en film men är rädd att jag somnar då. Nu när jag äntligen är uppe i tid och faktiskt är relativt pigg så vill jag inte riskera att vakna klockan ett igen.

Funderar på att leta reda på några fler intressanta bloggar att följa. Några tips? Vet ju faktiskt inte vilka alla är som läser min blogg så någon kanske vill tipsa om sin egen blogg? Sofie skrev någonting om spiderchick så jag kanske ska titta in hos henne.

Längtar tills M kommer hem för han har en otroligt rolig hemläxa över helgen. Han ska lära sig photoshop och har därför en pärm med sig med uppgifter! Jag vill också lära mig photoshop bättre så jag tänkte jag ska hjälpa honom med läxorna.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: