isabellbrandstrom

2011-05-19
16:52:51

Utförsäljning på Parken
Har ju glömt bort att berätta att jag och M åkte iväg på utförsäljningen på Parken. Den som brukar vara varje år. Jag hittade lite scrapbookingmaterial och ett par alldeles förstora jeansbyxor. Dom var snygg, de var den minsta storleken de hade, de såg ut att kunna sitta bra och det stod att storleken var 36 och eftersom de bara kostade 79kr orkade jag inte prova dem.
Någon som vill ha ett par svarta jeansbyxor? Bortskänkes, skulle tro att storleken är 38.


Scrap grejjorna, lite stickers och brads



Byxorna


Kommentar:
#1: sofia

Sv: Ja, jag blev lite stolt faktiskt =P. Det är ju inte så jobbigt egentligen. Iaf om man tar ett sådant lätt recept som jag gjorde. Och det är ju inte mycket som slår nybakat bröd. Så gott!

2011-05-19 @ 19:40:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: