isabellbrandstrom

2011-10-23
00:06:06

Highcoastscrap på Nola
Idag har jag och Sofie varit på scrapbookingträff hela dagen. Runt 150 scrappare satt idag utspridd i ljushallen, i matsalen och i klassrummen på Nolaskolan. Scrapbooking är stort i Övik!

Blev inte särskilt nöjd med mina alster idag.. jag fokuserade för mycket på att försöka vara med i så många scrap-utmaningar som möjligt istället för att välja ut färre utmaningar och lägga mer energi på designen. Men, men.. nu vet jag till nästa gång hur jag ska använda tiden.


Det enda jag blev riktigt nöjd med på hela dagen var denna tändsticksask


framifrån


Utmaning: inspiration från modos logga (om man vecklar ut kortet är det konturen av loggan)


Utmaning: Bara använda en färg


Utmaning: Göra sitt eget mönstrade papper (de svarta snöflingorna är stämplade och spetsmönstret på höger sida är riktig spets)


I denna utmaning skulle vi inspireras av en skiss samt använda tre blå blommor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: