isabellbrandstrom

2011-10-03
20:39:47

Tentan uppskjuten!! wtf?
Dööööööö jäkla skit-institution till lärarubildning!!! Dubbelbokningar i skrivtentasalarna jo men tjena.. det tror jag vad jag vill på.. det heter lärarna på lärarutbildningen har suttit på arslet och varit för lat för att boka de där salarna i tid och därför finns det inga salar att boka såhär några dagar innan tentadatum.. SURPRICE!!!

Jag som tyckte det skulle vara så bra att skriva tentan på fredag och sedan få slappna av i helgen när vi åker till Lycksele för att bo på hotell Lappland. Men inte då.. nu är helgen förstörd för att jag inte kommer kunna slappna av för att jag har tentaångest. eller i värsta fall måste jag åka iväg från SPA helgen under lördagen för att skriva tentan...  Det låter som att det antingen blir två skrivtillfällen nu på lördag eller onsdag kommande vecka och vi får välja vilket datum.. eller så blir det omröstning och det datum som får flest röster blir det.

Aja.. om jag ser det från den ljusa sidan.. nä jag orkar inte se det från den ljusa sidan just nu för jag är rosenrasandes!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: