isabellbrandstrom

2011-10-15
13:37:35

Förlovningsfest
Idag har jag inte rakat stjärten men klippt häcken har vi gjort. Vi fick hjälp av Åsa och Lilla som är lite bättre på det här med trädgård än vad jag och M är. Nu kommer rådjuren bli ledsen när dom inte har lika mycket till buskar att gnaga på när dom kommer hit på besök, men fint blev det iallall.

Idag är det förlovningsfest för Anna och Hägga som bytte ringar i måndags! Stort grattis till dem, nu ska det firas! Jag vill locka mitt nya hår inför ikväll och det är nog bäst att jag börjar redan nu för att jag ska vara helt säker på att hinna klart innan vi åker. Tror ju att det kan ta några timmar att locka ett 60 centimeter långt hårsvall.


Detta kort fick vi på posten i måndags från Anna och Hägga, synd bara att Birger fick tag på kortet före oss och hann tugga lite på nederdelen av brevet.


Kommentar:
#1: Sofie

Hej! Du har fått en award av mig. Gå in här och kika http://sofieberglund.se/?p=12600 :)

2011-10-18 @ 11:59:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: