isabellbrandstrom

2011-10-19
19:22:17

Award
Jag har fått en award av Sofie! Tack så mycket Sofie!

Eller vänta lite nuuu.. vad är det det är för något?... Har lite svårt att sätta fingret på om det är värste finaste utmärkelsen eller om det är ett kedjebrev för bloggar.. men det går ut på att jag ska färdigställa fem meningar och sedan skicka detta vidare till fem andra bloggare. Eftersom jag är fruktansvärt emot kedjebrev och inte riktigt kommit överfund med om detta räknas till den kategorin eller inte så kommer jag inte skicka detta vidare. Men jag har iallfall färdigställt meningarna och publicerar dem.

När ingen hör mig.. spelas mina favoritlåtar på högt ljud i högtalarna. Jag måste passa på att lyssna på favoriterna när M inte är hemma eftersom han tycker att jag spelar sönder låtarna för honom (då jag själv aldrig kan bli less på en favvo).. eller så säger han så för att jag inte kan låta bli att sjunga när jag lyssnar och det kanske är det som blir fruktansvärt att lyssna på i längden.. ehe.

Jag går aldrig hemifrån utan.. Försvarets hudsalva, gärna 5-6 styckna! en i fickan, en i jackan och resterande i väskan bara för att jag säkert ska veta att jag inte är utan lipsyl.

Min blogg heter som den gör för att.. Jag inte har fått fingrarna ur och skaffat en egen webbadress som ska heta Isaflisa.se Detta namn kommer från när jag var liten och mamma kallade mig Isaflisa och det har sedan dess fastnat kvar i mina mailadresser och inloggningsuppgifter och dyl.

Om jag vågade skulle jag.. snorkla i korallrev.. jag är galet fascinerad av fiskar i olika färger och former men samtidigt skulle jag svimma av rädsla ifall jag såg minsta lilla varelse som rörde på sig där under vattnet.. för att inte tala om att se en haj, det skulle nog räcka med bara en liten bebishaj för att jag skulle dö på fläcken av rädsla.   

Om tio år kommer jag att.. Ha ett fast jobb som texilslöjds-/bildlärare i Örnsköldsvik och bo i ett stort och fint hus tillsammans med M, katterna och två barn. Vi kommer ha vunnit några miljarder på lotto och kommer därför även äga en sommarstuga på någon varm semesterort, en fjällstuga där vi kan åka snowboard som jag om tio år är världsmästare på. Vi kommer även ha en hushållerska som sköter alla hushållsuppgifter och en privat gourmekock som lagar våran mat.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: