isabellbrandstrom

2011-10-27
16:10:05

Bedöma elevsvar och tjyvstarta med julsnax
Bedömning
Är helt slut i huvudet efter att ha bedömt elevsvar inför en seminarieuppgift vi har till på måndag. Det är omöjligt att ge rättvisa bedömningar när elevernas uppgift har varit för dåligt formulerad, jag ser att många av eleverna kan mycket mer än vad de lyckas formulera på sitt papper. Jag hade velat formulera om uppgiften eller låtit eleverna redovisa sina undersökningar muntligt istället. Jag vill göra mina egna uppgifter åt eleverna ifall det är jag som ska rätta svaren, annars kan lärarna få rätta sitt mumbojumbo på egen hand! Så det så!

Jul
Snart kommer snön! Förra året hade snön redan fallit vid den här tiden.
Är nu inne på min andra pepparkaksburk och min andra tub ädelost för säsongen. Idag har vi även inhandlat tre flaskor glögg och SKUMTOMTAR! Jag ÄLSKAR skumtomtar och jag ÄLSKAR att tjyvstarta med allt julsnax. Men jag saknar Zeunerts julmust, när kommer den?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: