isabellbrandstrom

2011-09-11
15:28:55

Allergi?
Jisses vad det kliar! överallt! i hårbotten, i ansiktet, på armarna, ryggen, magen och benen. Och bara jag nuddar huden blir jag knallröd i en kvart. Det började igårkväll men var okej under natten och drog igång värre under dagen idag. Nu har jag duschat och tagit på mig rena kläder men det fortsätter klia. Vad är det för något? Är det nån hudallergi? Nässelutlag? Loppor som katterna dragit in? SKABB?? o.O  Panik! Vad det än är så hoppas bara att det går över snart och att jag inte dör av det!

Tagit bilder på hur jag ser ut nu men jag törs inte visa upp dem för jag ser förskräcklig ut med röda fläckar över hela mig. Istället får ni bilder på hur jag såg ut fredag och lördagkväll.


Såhär såg jag ut igår hos Sofie på födelsedagsfest (maskeradtema prinsar och prinsessor)Tack Sofie för en riktigt  trevlig kväll!


Och såhär såg jag ut i fredags på Annas födelsedagsfirande (fast hatten är Annas) Tack Anna för en helhärlig kväll!


Kommentar:
#1: Sofie

Jag skulle gissa på nässelutslag. Det kan man få ibland, trots att man inte är allergisk egentligen. Men det är precis som en allergisk reaktion. Jag har haft det några gånger.. Riktigt obehagligt!

2011-09-11 @ 16:49:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: